Arkadaşlar lütfen yardım edin moral verin tip bir seker hastasıyım 7 yıldır tüp bebekle 12 haftalık hamileyim ve sekerde düşmeler ve yükselmeler oluyor napacam kontrol edemiyorum endokrine de gidiyorum ama olmuyor dengede durmuyor ben gibi olanlar var mı aranızda