Hazallsii yönlendirme olmasın kesinlikle öncelikle herkesin çok farklı geçiyor doğumuben 2 tane normal doğum yaptım . İlk doğumum Allahtan gelen sancıyla yaptım mucizevi bişey herkesin tatmasını isterim 🤲🏻 Ama ikincide açılmam olmadı normale zorladıklarından dolayı suni sancı verildi malesef ben çok aşırı zor bir doğum oldu . Ve şimdi 3. Gebeliğim bana ısrar ediyorlar bak 2 tane normal olmuş bunuda yaparsın die beni zorlamayın diorum zate sağlıklı dediğiniz o doğumu ben zaten yapmışım birde sezeryanı denemek istiyorum fakat herkes bi tepki veriyor doktorum bile .
Bana sorarsanız 39 40 olmuş gelmiyorsa suni derler ise yapay bir sancı zor oluyor katlanırım derseniz yapı n uzun oldu biraz ama helal edin sağlıkla kucağınıza Alın inşallah 🥰