Hazallsii katılıyorum bebeğin sağlıkla gelmesi önemli. Sonrasında acıya da katlanırız artık. Ama normal doğumu deneyip doğuramazsak ya da herhangi olumsuz bir durum olursa o daha kötü gibime geliyor. Bu arada normal doğumu kötülemiyorum keşke yapabilsek ama herkes buna uygun olmuyor maalesef. Kimisi bir iki saatte doğuruyor kolayca, kimisi ise saatlerce sancı çekiyor açılması çok zor oluyor, yırtılma dikiş vs oluyor zorlukları yaşayanlar da oluyor yani bu belirsizlik beni çok korkutuyor o yüzden planlı olması daha iyi gibime geliyor.