Bedia3344 Haftada bebeğin kalbinde parlaklık olduğunu söylediler. Detaylı ultrasonda bunun dışında bi bulgu çıkmadı. İkili testim de temizdi. Şimdi 30 haftalığız en son kontrolde doktor parlaklığın çok silik olduğunu söyledi. Ancak hep endişe içindeyim. Bu durumda olup tek bulguyla down sendromlu doğan bi tanıdığınız oldu mu?
esca344 Bedia3344 bahsetttiginiz durum tek başına hiçbir anlam ifade etmiyor doktor da söylemiş olmalı bunu
Cosimaniehaus Bedia3344 geçen arkadaşım doğum yaptı gayet sağlıklı bebeği🌸 ona da detaylıda kalbinde parlaklık var demişti doktor.
Ayse0575 Bedia3344 tek başına hiçbir şey ifade etmiyor bir kaç bulgu daha olması lazım riskli diyebilmek için. Zaten ilerleyen haftalarda genelde bu bulgular geçiyor endişelenmeyin 🙏🏻 sağlıkla alın kucağınıza inşallah💕
aevrl Bedia3344 Aynı şeyi kızım için detaylı ultrasonda söylemişti doktor şunuda söyledi bu artık normal kabul ettiğimiz birşey 10 kişiden 8 de çıkıyo oyuzden içiniz rahat olsun.Allahın izmiyle birşey çıkmaz.
Cosimaniehaus Bedia3344 inşallah 🙏🏻 bize de bağırsakta parlaklık var dedi detaylıda. Doktorum tek başına down sendrom belirtisi değil bu dedi. Ense ve buruna da bakıyorlar. İçinizi ferah tutun.