clpa Saç kesimi ve saç boyama işlemlerini kaçıncı haftanızda yaptırdınız ? Hangi asitli ürünleri kullandınız ? Bakımlı anneler, bakım bilgilerinizi gönderin gelsin :)
Melosum34 clpa ben oğlumda yapmak istediğim zaman yapıyordum bu gebeligimde de öyle yapıyorum bitkisel boya kullanın mutlaka
Civcivlerinannesi clpa 3 ay itibariyle boya kesim rahatlıkla yaptırabilirsiniz. Kesimi dilediğiniz zaman🤗
Feliz clpa saç kesimi ne zaman istersen. Boya ilk 3ay yasak demişti dr. Asitli hiç bir ürüne izn vermedi. Doğal bitkisel ürünler kullanılmalı. Ben eczaneden çayağacı kremi alıyorum çok güzel sivilce yapmıyor.
Melosum34 clpa ben hiç hafta falan hesaplamadim basindan beri yapmıştım oğlumda herhalde 2 aylıkken bir yaptım ondan sonra 5.ayda bide doğuma yakın
Civcivlerinannesi clpa saçımı istediğim şekilde kestirdim boyattım herhangi bir zararını görmedim . Çevremdeki arkadaşlarım da aynı şekilde. Çok şükür bir sıkıntı yaşayan olmadı.