TaleWind Arkadaşlar merhaba adetime 3-4 gün kala düşük beta ile gebe olduğumu öğrendim kimyasal olabilir mi diye korkuyorum kimyasal gebelik veya dış gebelik geçirenler hamileliğini adete kaç gün kala ve kaç Beta ile öğrendiniz ?
Sevgiiss TaleWind benim 4 gün kala 31 di değerim kimyasal olmadı . 31 211 1200 oldu kan testim aralarında 4 gün var. Neden olumsuzu düşünüyorsunuz hamilesiniz işte ne güzel tadını çıkarın