incimm-2807 merhaba benimde ilk gebeliğim aynı bel ağrısı bende de oluştu, 17 haftalığım bende ama yürüyüş yaptıktan sonra yaparken de ağrıyor geliyorum hemen dinleniyorum evimde bu sefer de ayağa kalkınca soğuyor daha çok ağrıyor belkide çekeceğiz bu durumu katlanacağız doktoruma da durumdan hiç bahsetmedim