Kızlar 14 haftalık hamileyim. Sanki belimi ortadan ikiye ayırıyorlar öyle bir ağrı. Hiç oturamıyorum eğilemiyorum karnım da çıktı zaten ama bu kadar şiddetli bel ağrısı için daha erken değil mi? Daha önce hiç bu haftalara gelmediğim için bilmiyorum. Ama ağrıdan artık ağlamak üzereyim gerçekten