Munevver_kaplan_33 bilgeeS şimdi ne durumdasın Cnm kontrole felan gittin mi ben bu gün kontrole gittim nst de çocuğun hareketi azdı diye doktorum bir daha çektirdi tatlı birşeyler ye dedi sonra bir daha çektim hamdolsun bu sefer düzgün çıkmıştı
bilgeeS Mernana beni doğuma alcaktı doktorum suni verip hiç açılmam yok samcı yok ama haftası geldi diye doğumhaneye çıkınca ebeler yatırmak istemedi. Yarın sabah suni ile doğum başlatılcak sanırım suni çok mu ağrılı