elifbsraaa1 benimde 13 gun gecti , hergün bi kaç defa adet oluckmısım gbi kaıklarım agrıyor iğne batıyor sanki orama , ama gelen gideb yok , midem de bulanıyor hep 4. Gunu test yapmıstım negatif , yarın doktora gdcem bakalım ne dcek hani olmuyorsamda sokturucu istcem