nazldemr Benim şimdiki gittiğim hastanenin bu özelliğini çok beğeniyorum: randevulu hastaya öncelik veriyorlar, yani saatiniz gelmişse, hasta çıktığı anda sizi alıyorlar, şimdiye kadar hemen hemen hiç beklemedim, hastanem tabi kavacıkla çok alakasız bir yerde, Kurtköy’de:) Beklemeye alerjim var 😬🤐