Arkadaşlar dört beş gündür hiç kesilmeyen şiddetli öksürüğüm var doktoruma yazdım bol su ve pastil önerdi ama benim sorun şu bu kadar öksürüğü bebeğe zarar verir mi [doktorun](https://) henüz cevap vermedi. 23 haftalığım o kadar çok öksürüyorum ki hareket ediyo mu anlayamıyorum öksürükle bebeğe bi zarar verebilir miyim? Sadece öksürük var grip vs değilim herhangi ateş ağrı yok