Deryaadagyeli arkadaslar ben 15 haftalık gebeyim kanamam oldu sizce ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun
Msl_ege Deryaadagyeli zaman kaybetme git doktora . Hiçbirşeyi olmazsa için rahatlar . Ama mutlaka acilen beklemeden git hemen
Seda5892 Deryaadagyeli kan geldiğinde kesinlikle doktora gitmeniz gerekiyor şuan ilkkez başınıza gelmiş olabilir ondan burda soruyorsunuz sanırım ama burda Vakit kaybetmeyin burda kim ne derse desin doktordan daha iyi bilemez
DuyguErgl Kanama sekli önemli taze kan şeklinde kırmızısı mi yoksa kahverengi gibi kıvamlı lekelenmemi şuanda 32 haftalik hamişim bundan bir öncesi düşüktü kanamalı benim ama 5 haftada başlayıp 9 da sonlanmisti 5 ila 9 arası kahverengi köyü kıvamında progestan igne oldum hep sonra hap vs ama 9 da kırmızı taze kan şekliyle durmustu 😡😣😣 bir acile gitseniz en azından iğne yaparlar
Laayla Deryaadagyeli kızınca kırılıyorsunuz ne demek ne yapmalıyım oyalanmadan doktora görünmelisiniz Allah korusun inşallah ciddi bi şey değildir haber ver merak ederim