my_rules Erkek bebek bekliyorum 1.oğlumun ismi Doruk yine D harfinden bir isim bakiyorum ama bulamadim Deran ismi sizce nasil veya farkli fikirlerede açığım :)
Nuur2124 my_rules ay ben “Devlethan 🤩“ ismine bayılıyorum ☺️çok asil bir isim. Bence belki size de fikir olur☺️
my_rules ykaya18 evet bende bugün isim arayışındaydım ve ilkkez duydum hoşumada gitmedi değil :) Doğu güzel 👍
my_rules Kubraalp67 internette detaylı araştırdığımda kız olarak daha cok kulanılıyor doğru dediniz erkekte var ama kız daha yaygın