Basakaya benim bildiğim belli bi haftadan sonra yediğin şeylerin tadı; içinde bulunduğu amniyotik sıvıya geçiyor o da haliyle yediğin şeylerin tadını almış oluyor:) muhtemelen sevdi ki hareketlenip tepki verdi:) benim oğlum da muz da yapıyor aynı şeyi☺️Vuanlış hatırlamıyosam 24. Haftadan sonra falan oluyor bu ama tam emin değilim