12moom Kızlar bebek aşırı hareket ediyor sanki çıkacak gibi ve alt karnım ağrıyor yaşayan varmi bunu neden çok sert hareket ediyor inanın dışarıdan belli oluyor ve sanki firlicak gibi
Nlla Bende 36+2 yim benimde aynı ve canımı da acıtıyor dün doktora dedim çok iyi belirti oynasın dedi 😊
12moom Nlla yaa aynıyız sevindim :) benimde yarın kontrol Allah nasip ederse. Güzel birsey tabiii ama Bi an çıkacak diye korkuyorum😄
Bilibon 36-3 um bnde oyle hareketleri varki masallh dr hareketli cocuk saglikli cocuk demisdi cokda sey etmiyorum ama bugun bi kactir sanki rahmimi elleriyle kazio gibi bi anda sicriyorum acio zaman daralio gelicem diye haber edio heralde 😂