12+5 haftalık USG goruntumuz 💖 bir kizim var 2. Gebelik çok merak ediyorum içimden kızım olacak diyor kızıma kız kardeş gelecek diyor eşim erkek diye hissediyor. Haftaya Dr gidip öğreneceğiz . Ama günler geçmiyor merak ediyorum. Gören erkek hissediyor ama ben kız hissediyorum yine .

Az çok anlayan varsa tahmin edebilir mi duruşu nubu falan bakarak ben pek anlamıyorum 🙏