Baby mom elektirikli gögüs pompası kullan an memnun olan yada olmayan varmı acaba 27 eylül doğumum sezeryan olcak ihtiyac dahilinde eşime almasını söyledim ilk kızımda sütüm olmadı bir ay sağdım verdim ozman ödünc almıtım birinden şuan alcak kimse yok etrfaımda o yüzden hem uygun hemde gercekten işe yarayan bişrşey almak istiyorum yorum yaparsanız sevinirim birde bunun şarjlısı vardı onuda kullanan varsa yorum yaparsa iyi olur teşekkür ederim şimdiden