Melosum34 çok huysuzlanıyor bazen emmiyor 2 saat olmasına rağmen , memeyi mi beğenmiyor bilmiyorum, çişli bez sayımız şimdilik ideal , çok genzine kaçıyor memeden soğuyacak diye korkuyorum, savaşıyor memeyle bazen memeyi çığlık kıyamet bırkıyor, o kadar moralim bozuluyor ki o ağlayınca ben de oturup ağlıyorum