Findix 35. Haftada evde ağda yaptım 39a kadar falan çıkar tekrar kuaföre gidip son kez yaptırırım diye planlıyordum. Şimdi 37. Haftayım 1 hafta sonra çatı muayenem var ve hiç bir şekilde alınacak kadar çıkmadı çatı muayenesine de azda olsa cıkmış vaziyette gidemem jilet vurursam herşey boşa gitmiş olacak doğuma jiletli gitmek zorunda kalıcam 🤭 8 günde bu tüyleri nasıl uzatabilirim alınacak duruma gelmeleri lazım ki 38 de hem çatı muayenemi temiz atlatayım hemde doğuma temiz gidebileyim 😂 karışık olmuş olabilir ama nolur yardimm
Nrm Findix ayy o denk getirmeler allah yardımcın olsun mecbur jilet jilette 1 haftaya uzar kıl yapısına bağlı 😁🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Nazciimm Findix emin olun doktorunuz kıllarınızla ilgilenmiyor kardeşim kadın doğum doktoru en nefret ettiği cümle “doktor bey müsait değilim(kıllıyım) ama... “ demesi.
Findix Nrm yok ben jiletle alınca daha sabahına sakal gibi sert çıkmaya başlıyor 😂 öyle 1 hafta götürse keşke ama alıp hastaneye gitsem hastaneden çıkana kadar semsert başlar çıkmaya kaşındırıyor falan hiç rahat edemem ağda gibi temizde olmuyor
Nrm Findix orası öyle tabi ama agda üstüne Jilet geç çıkabilir gibi geliyor😁 valla hep böyle diyoruz jiletle gidiyoruz doğuma a 😂😂😅
Nazciimm Deletedmom56 ben de örgü örülecek kadar uzatın çıkın demiyorum zaten 😂😂 siz öyle anladınız sanırım. Kadıncağız 37. Haftasına gelmiş ufak tefek şeyleri sorun etmesin. 3 haftada dediğim gibi örgü örülecek kıvama gelmez 😂 tövbe yarabbim