Kizlar iki gün önce gebelik testi yaptım evde negatif çıktı bugün adet gunumdu ama olmadım ve adet sancısı gibi sırt bölgemin alt kısmında ağrım var ve her an adet olacakmisim gibi sanki bişey benden dökülecek hissiyatı yaşıyorum sebebi ne olabilir ve gebe olma ihtimalim var mı ilk gebelik olacak