burcuyilmazzz38 6 hafta 4 günlük hamileyimm halsizlik bacak ağrıları çekiyorum bir iş yapmaya gücüm yok acaba normal mi
Leylaaa_46 burcuyilmazzz38 dinlen yorma sürekli uykum halim vardı . 1 ay evi temizlemedigimi biliyorum yani
cavbella burcuyilmazzz38 aynı durumdayim hiç iş yapasim yok hep yatmak istiyorum ama çok normal bu zamanlar için
Nurella07 Bende 3 hafta 5 günlüğüm inanılmaz halsizlik ve ara ara regle tarzı kramplar çekiyorum normal mi sizde yaşadınız mı
Ayse0575 burcuyilmazzz38 ayy çok normal 😅 oturduğum yerde uyuyup kalıyordum. Piknikte bile uyumuştum yürümeye mecalim yoktu hiçbir yere.