Normalde devlete gidiyorum özel sigortamız yok.iki gece önce sancım çıktı kozlar 35.haftadayım o gece hastanedeydim sonra sancılarım azalınca eve yolladılar beni dinlen tekrar olursa tada kanaman olursa gel dediler.Doğumu özelde istiyorum sezaryan kendi isteğimle .Malum kontrol ücretleri falan doğum biraz pahalı.Gitmişken gün almak istiyorum bana tekrar şu gün gel demesini istemiyorum muayne ücreti bir kez veriyim bari zaten devlette takipliyim de doktorumla .Sizce ne zaman gitmeliyim sancılarım falan böyle bi durum da var