Emzirme danışmanından öğrediklerimi sizinlede paylaşmak istiyorum
1.bebeklerde gaz genelde 15.günden sonra başlarmış Ve pik yaparmış sonrasında en az 6 hafta
2.inek ve büyükbaş hayvan ürünlerinden enaz 6 hafta uzak durulması gerekiyormuş bebek bu ürünleri sütle geçtiği ve sindirim sistemide gelişmediği için sindiremiyormuş gaz sancısı oluyormuş
3.yemeklerinize 1 çay kaşığı kimyon atın çayınıda içebilirsiniz ama rezene asla önermiyorlar içinde hormon olduğu ve bebeğe geçeceği için
4.her emzirme sonrası mutlaka bebeği dik tutun gazını çıkartın ve gün içinde mutlaka masaj yapın .akşama kadar bekleyip masaja yada gaz damlasına başlamayon.bebeğin gazı olmason istiyorsanız gaz damlasını erken saatlerde gaz başlamadan vermek lazımmış .gaz sancısı başlayınca versenizde bi faydası olmuyor .
5.çiğ sebze ve meyveler gaz yaparmış
6.sizde normaldede gaz yapan yiyeceklerden de en az bu 6 hafta boyunca bebeğin sindirim sistemi gelişene kadar uzak durmak lazımmış
Bildiklerim bukadar umarım işinize yarar