Selam kızlar Ekim ayı hamilelik planlayardan birisiyim. 1 sağlıklı gebelik 1 mecburi kürtajım var. Kürtaj olalı 3 ay oluyor neredeyse şuan adetimin 3. Günündeyim adetten sonra gün aşırı ilişki düşünüyorum ve ekstra olarak hastaneye bir kadın doğum doktoruna görünmeyi düşünüyorum öncesinde eğer herhangi bir eksik hormon vs gibi durumlar var ise önceden önlem almak adına ve ne olur ne olmaz diye gitmek istiyorum 25 eylüle randevu aldım sizce doğru bir kararma aldım doktora gitmekle iyi mi yapıyorum daha önce kürtaj olmuş anneler bir sonraki gebeliğinde gebelik planında daha doğrusu öncesinde doktor kontrolüne gittiniz mi kürtaj sonrası kontrolünden bahsetmiyorum ona ben de gittim gebelik planı kontrolü 🥹💖