Neslim58 Merhabalar ben burda yeniyim ben yüzüm için lazere gidiyorum ama şuan hamile olduğum için gidemiyorum ağda yapincada baya kalınlaştı napmam gerekir çok canım sıkılıyor
Neferut Neslim58 jiletle alınmasını doğru bulmuyorum açıkçası ben o yüzden hep ağdaya gidiyorum yüz için.
Dilanaa12 Neslim58 bende lazere gidiyordum, 14 haftalık gebeyim kuaföre gidiyorum mecbur benimkide kalınlaştı çoğaldı ve bir hafta geçtikten sonra hemen çıkıyorlar benimde çok canım sıkılıyor bu duruma 🤷♀️
Neslim58 lolbebek Bilmem kimse onermiyor nedense aslında bende gitmeyi düşündüm ama herkes baya on yargılı olunca kaldım