225834zey Bugün ilk kez mukuslu beyaz bir akıntı geldi bir parmak boyutu kadar sıvı sekılde değil 39+4 haftadayım çarşamba 40. Haftaya kadar bekleyelım dedi doktor ama yarın bir gideceğim bakalım?böle gelen oldumu acaba doğum belirtisi mi ?
_Aysegull27 Bende 39+1deyim bende de o şekilde akintilar geliyor 1 haftadır ama ebe pembemsi ya da kanlı olursa nişan demişti o iltihapmis yani
225834zey _Aysegull27 Baktım nişan sadece kahverengi ve kan gibi gelmek zorunda değil yazıyordu hem burda hem internette Mukus tıkacı diye geçiyor du doğuma az zaman kala gelebılıyor diye yazıyordu hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻 Yeşil olunca intihap diyordu bakalım yarın gidip soracağım inşallah
_Aysegull27 225834zey Bende o şekilde okumuştum her gördüğümde Nisan zannedip dogurucam zannediyorum ama hiç bir sonuç yoktur artık saldım kendimi ne zaman gelirse gelsin diye bazı kişilerde hiç gelmeyebiliyormua😂
_Aysegull27 225834zey yaaa benimkide ilk 😂 suni sancı zor diyorlar hep de benim kendi sancim var umarım kendi sancimla doğuma giderim
225834zey _Aysegull27 Hayırlısı inşallah kendi sancımızla kolay bir doğumumuz olur Benım 2. Gebelığım ilki suni sancı ile olmuştu 41. Haftada kızım şimdi 39+4 üm bakalım oğlum ne zaman gelecek