Duyguelif Artık son zamanlar. 1-2 gündür hafif hafif adet sancılari gibi sancım oluyor nadiren. Bir de 3- 4 gündür bebeğimi sol kasigimdan belirgin olarak hissediyorum. Hatta sol tarafıma yatarken sanki ezilecek korkusu oluyor. Ama aynı zamanda da göbeğimin epey üst tarafında da hissediyorum. Ufak ufak doğumun yaklaştığını nasıl anlayabilirim ???