Hamile kaldığımdan beri duşta ve cıkınca tarayınca aynı zamanda gün içindede avuc avuc saçlarım dökülüyor. Hele ki duşta ve cıktıktan sonra tarayınca her seferinde iki avuç saçım dökülüyor gün içinde de elimi attıkca dökülüyor.. zaten önlerden yanlardan açılmaya başladı kafam ve genel olarakta baya bi seyrek bir avuc sacım kaldı😭😭 cildiyeye bile gittim demir ilacı basladım ikinci kutum bitmek üzere vitaminlermi de kullanıyorum tiroid ilacı kullanıyorum aynı zamnda 5. ayıma girdim ve düzelmiyo ben artık saçsız kalıcm galiba yok mu basına gelen çözüm bulan ciddi anlamda psikolojim bozuldu😭 cildiye badem yağıyla içinde ampuller olan bi karısım verdi ama o daha da keçe gibi yaptı döktü korktum onuda bıraktım ağlıyorum her seferinde artık gerçekten