Neslim58 Merhabalar ben burda yeniyim yüzüm için lazere gidiyordum ama şuan hamile olduğum için gidemiyorum ağda yapınca da kalın çıkıyor napmam lazım bu konuda çok kötü canım sıkılıyor
Emos42 Neslim58 benim doktorum 3 aydan sonra gidebilirsin yüzün için demişti ben gidiyorum yoksa baş edebilmek mümkün değil agdayla falan çok fazla benim
Mucizeee- Neslim58 lazer epilasyon organları görmez iyi bir klinikte yaptırdığınız takdirde korkmayın yaptırın 🌸
cansugunes0210 Bende tüp bebekle hamileyim kullandığım hormon ilaçları yüzünden yüzümde tüylenme oldu bende aldırmayı düşünüyorum da bana da bir fikir verin lütfen ne yapacam bilemedim çünkü
Emos42 cansugunes0210 bende ilk tüp bebek tedavisinden sonra almaya başladım ilk zamanlar çok inceydi aldıkça kalınlaştı eğer çok rahatsız etmiyorsa almayın ama dökülecek diye de beklemeyin dökülmüyor maalesef ben lazere bile ayı kurtarmak için gidiyorum ağda yüzümü tahriş etti diye lazer bile azaltma yâda dökülme yapmıyor bitmeyecek zaten bunu bilerek devam ediyorum
cansugunes0210 Neslim58 kuaföre sordum o da öyle dedi almayım o zaman bekleyim doguma kadar teşekkür ederim
Neslim58 Emos42 Valla ben gittiğim zaman ilk 3 seans gitmiştim hemen hemen bitmişti ama hamile kaldım sil baştan oldu
cansugunes0210 Emos42 hadi ya yani çirkin duruyor evef ama bende bilemedim çünkü kalınlaşabilir aldıktan sonra lazere de gidemem şu anda zsten