Rumeysa25_ Arkadaşlar merhaba, bebeklerinizin vücutlarına nemlendirmek için hangi ürünler aldınız ya da kullanıyorsunuz
myavocado Rumeysa25_ ben soğuk sıkım hindistan cevizi yağı sürüyorum banyo sonrası, bizim doktorumuza sordum sakıncası olmaz dedi ama yine de bilemiyorum siz de sorun öncesinde.
bahocum Rumeysa25_ weleda’nın nemlendiricisini kullanıyorum. Bir de masaj için mamaaura bebek yağı aldım. Yağ pek önermiyorlar o yüzden sadece masaj yapacağım zaman kullanıyorum. Hatta bazen kremle masaj yapıyorum
Barbie77 Mustela yenidoğan setini aldım ben, içinde bebek yağı, pişik kremi, vücut losyonu ve şampuan var.