Kızlar selam gebelikte tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı benim genelde 8-5 falan düşüyor doktorum çıkmadığı sürece sıkıntı yok düşmesi bizim için iyi diyor ama çok halsizleşiyorum 33. Haftadayım birde çevredekiler tansiyon düşüklüğü erken doğuma yol açıyor dediler bi korktum 😟 bu gibi durum yaşayan var mı aranızda? Normal doğum istiyordum ama bu tansiyon düşmelerinden sonra sezeryan düşünmeye başladım kendimde o gücü göremiyorum