Kardelen92 2. Gebeligim devletteki dr 33 de git nst ye dedi gittim ebe söylendiğini bırakmadı bebek küçükte çok hareket ediyor da yeri çok geniş kayıp duruyor da sende şu cihazi tutamadın da beni burda ağaç ettin de … dedi de dedi .. bidaha gitmem sanıyorum sinir oldum normal dr um merkezde tip fakültesinde haftaya gideceğim 34 ister mi bilmiyorum sezeryan olacağı için direk tarihte verebilir bilemedim