newmommmyy2 Kızlar midem felaket bi halde kussam kusamıyorum çıkartsam rahatlıcam ama bi türlü çıkartamıyorum prilamı gece yatmadan iç demişti doktor şimdi içsemde olurmu acil yazın lütfen ölüyorum sanki bu nasıl bişeydir
littlemiddle newmommmyy2 Kaç haftalık gebesiniz? Prilamı gün içinde de kullanabilirsiniz tabii ki, uyku yapar biraz.
Cosimaniehaus newmommmyy2 prilamı günde 3-4 kere kullanabiliyorsunuz diye biliyorum. Prospektüsünü okuyun yine de ben öyle hatırlıyorum.
newmommmyy2 littlemiddle 7+2 yim içmeye çalışayım hemen o zaman ya teşekkür ederim 🙏🏼bittim resmen sabahtan beri
littlemiddle newmommmyy2 Mutlaka kullanın doktorunuz da verdiyse. Ben prilamsız adım atmadım, 18-19. haftaya kadar neredeyse kullandım. Sizi rahatlatır kullanın.
gzm07gzm Canim ilaci gece yatmadan 2 tane gun icindedd en fazla 2 tane yani toplam 4 taneye kadar kullanabiliyorsun ama ictikten sonra 1 saat sonra anca etki gosteriyor kusmamaya calis o sirada naneli Biseyler koklayabirsin beni o rahatlatiyordu biraz
Baby_B newmommmyy2 limon yalamak iyi geliyor.Tansiyon probleminiz yoksa. Prilam günduzde iciyordun ben