SariLale22 arinmommy göğüs ağrısı çok fazlaydı ve adetimden 1 hafta önce kasık ağrım vardı ara sıra böyle pıt pıt şekilde bişeyler oluyordu ama ihtimal vermedim adet günümün ilk günü test yaptım silik şekilde çıktı
Guzel_25 Fatoss3- dün test yaptım pozitiv çıktı hamileyim😇 Allah sana ve isteyen her kese nasib etsin inşallah çok güzel bir duygu 🥺
Xiremmx @Esiilaa geç döllenme olmuştur belki canım biraz daha bekle ya da çok stres falan mı yaptın oda etkileyebiliyor ama umarım hamilesindir canım
Esiilaa Xiremmx yapmamaya calısıyorum ama belkıde yapıyorum:( evde erken test birmişti bugğm onu gidip alıp yapayım bir de
buse76 Xiremmx canım gittim sonuç e nabiza düşmedi daha ama ultrasonla baktı kese gölgesini gördü çok yeni dedi ama kanı görmedim dah o yüzden içimde şüphe var 3 gün gecikme var şuan geçen hafta da yerleşme kanaması gibi bişey yaşadım pempe leke gelmişti
Xiremmx @Esiilaa bazen elinde olmuyor gerçekten ama stres yapmamak düşünmemek daha iyi olacak bende öyleyim yapmamaya çalışıyorum ama olmuyor