zgeDenizKaramanAtmaca Zln01 ya bu ebeler neden böyle durduk yere insanı üzüyorlar. bana da yapmıştı sağlık ocağındaki ebe.. gayette güzel artmış 2 katını bile geçmiş aradaki fark.. hayırlı olsun canım sağlıkla ilerlesin inşallah :)