Mavisilegamzeli Dün NST de yüksek çıktı sancılarım bu gece doğurursun artık dedi doktorum. Doğmazsa eğer bu sabah acilden muayeneye çağırdı gideceğim nasipse inşallah doğururumda bende doğum hikayemi yazarım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nrm Mavisilegamzeli inşallah canım doğurursun allah yardımcın olsun inşallah 🙏🙏🥰benim içinde dua et 38+6 🤦🏻♀️
zeynosunannesi Mavisilegamzeli kuzum bekleniyo valla ama nasil hergün bugunde doguramadim diye tribe giriyodum uyandigim zaman 😂😂😂