anneadayi_ 39 a kadar bekleyeceğiz dedi ama sancın olur hemen gel pozisyonundan dolayı ayagı takılabilir riske girebilir falan dedi tam anlamadım ben de ama moralim bozuldu çünkü o an. Dönme ihtimali de var dedi dönerken çok sancı yapabilir bekleme gel bakalım dedi. Yoksa da 39 da falan sezeryan dedi işte…😏😔