Bende aynı durumdayım 39 haftalik olduk ve basurdan çok şikayetçiyim hatta doktora sezeryan olmak istediğimi belirttim sancim olduğu için sezeryani tavsiye etmedi günde 4 kez sıcak suya otur dedi yediklerimw dikkat etmem gerektiği i soyledi normal doğum sonrası Bi meme başı daha oluşabilir ama onu da her sıcak suya oturduğunda afedersin içeri doğru ittirmen gerekiyor o sekilxe rahatlatabilirsin dedi