Merhabalar hanimlar Ben normal sartlarda hamile kaliyorum 5kerede normal gebelik elde ettim fakat ilk dis gebelik ikinci kalbi durdu 9haftalik sonra tekrar hamile kaldim oda enfeksiyondan dolayi 6aylik erken dogum oldu. Sonra tekrar hamile kaldim down sendromlu hasta idi öldü karnimda. Derken tekrar hamile kaldim bu sefer de Mol gebelik oldu. Tek care genetik taramali tüp bebek dediler onu da yaptim 3tane saglam geldi 2tane 5gun emrbyosu 8hücreli Transfer oldum fakat 6haftalikken düsük yasadim. Ikinci tüp bebek icin doktorum tekrar yumurta toplayalim taze Transfer yapalim diyor genetige göndermeden cünkü emrbyolari yormadan Transfer olmakta iyi dedi. Bu biraz beni korkuttu. Sizce dondurulmusmu? Yoksa taze Transfer mi? Bana akil verin nolur 🥺