Kendimi ne zaman zorlasam ayakta çok dursam yokuş yürüme vs yapsam o gün oluyordu nokta çizgi halinde yoğun değil yani. Bol su iç dinlen ve ayaklarını hep yüksekte tut. 9 hafta dahil yaşadım alttan da muane edildi şükür bir şey olmadı. Psikolojine ve kendine iyi bak o sana sımsıkı tutunur Allah’ın izniyle ☺️