merimiri ben geçen pazartesi günü sabah kalktım 12 de sonra azıcık daha yatım dedim tam daldığım anda demiştim ya kasığım ağrıyor diye hala ağrıyor du tam uykuya dalarken bi ses duydum pıt diye aha suyum patladı dedim ama dalga geçiyorum kendimle o gün aksam da ablam istanbula gidecek ben gitme diye geceden yalvarıyorum yarın gitme biletini iptal et valla senin için doğurcam yarın falan diye 😂 o sesten sonra ablam aradı kahvaltıya grl anneme faln dedi tam o esnada suyum geldi 😂😂 2 de hastaneye gittik ne sancı var ne açılma sonra başladılar suniye ilk çok güzeldi sonra çoğalmaya başladı sancı ama ben dayanamıyorum artık akşam oldu sürekli açılmama bakıyorlar en son 6 cm de vazgeçtim sezeryan yapın dedim ebeler beni sakinleştirdi sağolaunlar 6 cm olmuş dayan diyr neyse en son bi sancı geldi baya yüksek bağırdım sonra tekrar geldiler açılmaya baktı doğum haneye gidiyoruz dedi bi anda kalktık gittik çatala aldılar ıkınma geliyo bebek çıkmıyor sonra bebeğin kalbi yavaşladı doktor yerde ıkındırcam dedi ama bana öylr bi sancı geliyo ki ıkınmak istiyorum doktorum sakın ıkınma diyo bebeğin kalbini düzeltmeye çalışıyor oksijen falan veriyorlar bana en son yine geldi sancı benrğin kalbi düzeldi son kez deneyelim dedi ama ben bişe olacak bebeğe diye ödüm kopuyor sakın bırakmadan ıkın dedi öyle bi ıkınmışım ki o korkuyla bebek çıktı sonra öyle bi rahatladım kucağıma koydu doğum hane buz gibi donuyorum bebek sıcacık ayyy inanılmaz bi andı sonra başladı dikiş atmaya 😂😂 uyuşmadım hissediyorum ama bebeği düşünmekten canım bile yanmıyor aşırı güzeldi sancı hariç 😂🫶🏼🫶🏼