Merve71 Kızlar tuvaletteyken peçete ye az birsey kan geldi nisan olabilir mi ? Böyle dedikleri gibi sümüksü falan değildi parmak kesilirde kanar ya öyle sade kan di.yarın kontrolum var ama yinede merak ettim.sanci yok şimdilik. bugün çok hareketli kızım. Şimdide takip ediyorum
Deletedmom434 Merve71 googleye de yazdığınızda nişan görselleri genelde sümüksü yapıda oluyor kanamanızı takip edin nişan bir kez gelir sancınız olursa sancınızıda takipte kalın,sağlıklı doğumlar dilerim❤️
Alminaaaaaa Merve71 normal de sümüksü şeklin de geliyor canım tam kırmızı da değil pembemsi gibi karışık şekilde
imera_fera123 Merve71 canım lütfen hemen doktora git plesenta erken ayrılmış olabilir çok çok kötü sonuçları var hemen doktora git
Merve71 Deletedmom434 saol canim amiinnn..yarım saat oldu gelip gidip bakıyorum hic birsey yok birdaha olmadı. Takip ediyorum insallah kotu birsey olmaz 😑
Merve71 Alminaaaaaa anladım canim neyse bir daha olmadı şimdilik tetikteyim yarın kontrolüm var artık sorarım doktora
Merve71 Alminaaaaaa yok canım açılmadan kaynaklı kanamaymis o.nst de sancilarim cikti ama duzensiz bakalım ne olacak cuma tekrar kontrolüm var inşallah o zamana dogurrum 😂
Alminaaaaaa Merve71 hadi inşallah açılman başladıysa bol boş merdiven in çık hurma ye rabbim bi avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️
Merve71 Alminaaaaaa valla herseyi yapıyorum inşallah gelir kızım hayırlıca 😊😊 amiinnn darısı bekleyen herkese bi.avazda