Kızlar öncelikle merhaba. Ben üstteki pembe innovita testlerde yumurtladığımı düşünerek artık gebelik testi yapmak için gün sayıyordum ama bugün bi ovülasyon testi yapayım dedim testim böyle koyu çıktı bu nedir acaba 2. Kez mi yumurtluyorum veya innovitanın testlerinde yumurtlama olmamış mıydı acaba anlamadım ben 😔

