hanims 18 haftaya girdim. dün biraz fazla yorulmamla mı alakalı bilmiyorum ama bu sabah akıntımla birlikte ufak bi kan gördüm. akıntı dışında yok. önemli bişey midir endişe ediyorum. bi kaç saat sonra gittiğimde yoktu
Aslaninannesi_ Canım kanama konusu her zaman stresli inşallah birşey yoktur ama bence doktora görürün
CeylanAk Bende köyde çalışırken kendimi yormuştum buna bağlımı bilmiyorum kanlı akıntım oldu acile gittim alttan muayene yapıldı herşey normaldi ama akıntım olması gerekenden çoktu fitil yazdı ihmal etme tabikide doktora git hemen ben çok endişelenmiştim
hanims sanırım benimki yorgunlukla alakalıydı ya çok şükür sonra hiç gelmedi. bugün sürekli dinlendim. hamileliğin başlarında da en ufak bi iş yapınca bende oluyordu çünkü.