Kızlar açık tenliyim normalde ama doğumdan sonra karnım baya siyah olmuş esmerleşmiş ve göbek deliğim dışardan belli oluyor daha hamilelikte normal oky de hamilelikten sonra da öyle kalcak değil dimi? Göbeğim fln hepsi kendiliğinden gitti fazlalık pek bişi kalmamış aniden karın indiği için öyle mi kalck hep.