aleynabalkanlioglu Kızlar 30 eylül de sezeryan doğumum var gün yaklaştıkça korkuyorum sanırım 😅🥲 taktik verin içimi rahatlatın plsss
Caglab aleynabalkanlioglu Ay benim 2.sezeryanım olacak. Taktik filan yok valla hep bildiğiniz şeyler. En önemlisi bence gücü elden bırakmayıp ayaklanmaya çalışmak,yürümek. Bir de bebenizi sürekli emzirmeye çalışın. Ameliyattan hemen sonra en önemlileri bence.