Merhaba kızlar 6+2 hamileyim insülin direncim var şekerim çok yüksek bugün kahvaltıdan sonra ilaç almayı unuttum hala glifor içiyorum kaçıncı haftada birakicam onu da bilmiyorum kahvaltı sonrası şekerim 187 çıktı moralim çok bozuk
Erken haftalarda bebeğe zarar verir mi veya ne gibi zararı var şekerin bilen var mı dahiliye ye mi gitmem lazım kadın doğuma mi hangi bölüm düzene sokacak beni 🥺🥺