Semamamy normal doğum da iyi olabilir ama sezeryan da dikişler hava almaz enfeksiyon kapar demişti ebe ben ertesi gün normal kullandım iç çamaşırı ile birde hava sıcak ertesi günü çıkarmama rağmen kenarları çok kasındi yara olmuştu yine ebe yönlendirir sizi ben aldığım depent öyle kaldı bir tane kullandım içinden hastaneden veriyorlar hasta bezi özeller üniversiteler devlet veriyor mu bilmiyorum ama