Merhaba hanımlar. Ben kürtajın üstüne bugün 3. kere adet oldum. Kontrollerimde bir sıkıntı görmedi doktor ama benim sağ tarafımda hep aynı noktada oluşan bir ağrı var. Spor yaparken ya da hareketliyken. Uzun sürmüyor ama beni tedirgin ediyor. Ben uyanık kürtaj oldım ve hemşirelere de hep söylemiştim kürtaj aynında sağ tarafımda felaket bir acı var diye. Benim gibi bir durum yaşayan oldu mu acaba ?